دین تولید کننده بزرگ HGV به دنبال راههایی هستند که می توانند مشتریان حمل و نقل تجاری را برای ایجاد یک آینده ی پایدار در حالی که هنوز هم یک قرارداد حمل و نقل مناسب برای بهبود سود داشته باشند، کمک می کند. یکی از این ها شامل تبدیل ناوگان به وسایل نقلیه الکتریکی و MAN می شود. در حال انجام این کار است. قراردادهای تکمیل شده ساخته شده GreenerMan eTruck جدید یک وسیله نقلیه انقلابی است که توسط موتور الکتریکی طراحی شده است که در مرکز قاب قرار دارد. باتری های لیتیوم یون (که می تواند یک وسیله نقلیه 26 تنی را برای 120 مایل افزایش دهد) در زیر کابین قرار دارد، بالای محور جلو و در هر دو طرف قاب (این می تواند بسته به شرایط مورد نیاز متفاوت باشد). این درایو عملا ساکت است و وسیله نقلیه کاملا آزاد است. تولید این نوآوری مهم چندین سال در ساختن بوده است. در سال 2012، خودروی هیبریدی MAN Metropolis معرفی شد، که پایه ای برای کامیون ناکارآمد فعلی بود. پس از یک کار بزرگ مهندسی و ماندگاری، MAN امضاء قرارداد توسعه با شورای انکشافی پایدار (CNL) در سال 2017 بود. در نتیجه، این شرکت توانست eTrucks جدید خود را به بخش های حمل و نقل متوسط و سنگین معرفی کن
د. این یک پیشرفت انقلابی برای صنعت حمل و نقل، به این معنی است که وسایل نقلیه ای با ظرفیت 18-26 تن در نهایت با باطری کار می کنند، بدون شک، یک حرکت جدید برای کسب و کار و قراردادهای تحویل به میزان قابل توجهی سبز تر فراهم می کند. این کامیون ها به عنوان آینده حمل و نقل توزیع درون شهر مورد تقدیر قرار گرفته است. وسایل نقلیه همانند وسایل نقلیه متعارف با موتورهای احتراق داخلی و همچنین چند ویژگی دیگر سازگار با محیط زیست هستند. به عنوان مثال، فرمان قدرت، تهویه مطبوع و سیستم های کمپرسور هوا نیز به طور الکتریکی هدایت می شود، که سبب صرفه جویی در انرژی می شود. علاوه بر این، انرژی جنبشی از کامیون در طول دوره های بیش از حد به انرژی الکتریکی تبدیل شده و در نهایت دوباره به باتری منتقل می شود. این خلاقیت نوآورانه در حقیقت یک تغییر محیط زیستی است که در مورد قراردادهای تحویل برای حمل و نقل های حمل و نقل تاثیر می گذارد: همچنین حفاظت از محیط زیست مهم، کامیون ها می توانند زمان کار بیشتر و انعطاف پذیری بیشتری برای رانندگان، کار حمل و نقل راحت تر و بیشتر TrialsIn ماه های اخیر، e-Trucks برای آزمایشات به شرکای خاصی از
CNL (که شرکت های بزرگ در صنعت حمل و نقل هستند) منتقل می شود. در سپتامبر سپتامبر در اتریش برگزار شد - نظارت بر عملیات انجام شد MAN Truck & amp؛ مدیر اجرایی اتوبوس Joachim Drees و عضو هیئت مدیره اجرایی برای تولید و تدارکات دکتر Ulrich Dilling. Spar، Quehenberger Logistics و HOFER (نام عامل ALDI در اتریش) در میان 9 شرکت انتخابی انتخاب شده برای انجام آزمایشات بودند. کامیون ها طی چند ماه آینده مورد آزمایش قرار می گیرند. آینده در حال حاضر، سال 2020 است، CNL قصد دارد تا از کامیون های الکترونیکی برای توزیع بیشتر شهرها و حومه ها استفاده کند. در نهایت این باید منجر به تغییرات قابل توجه در مورد انتشار جهانی شود. آینده برق در اینجا است ... نویسنده PlateNorman Dulwich خبرنگار برای حمل و نقل حمل و نقل، پیشرو شبکه آنلاین تجارت برای صنعت حمل و نقل جاده ای است. با همکاری متخصصان لجستیک در سراسر انگلستان و اروپا از طریق وب سایت خود، Haulage Exchange خدماتی را برای تطبیق قراردادهای تحویل با درایورهای موجود ارائه می دهد. بیش از 5،400 شرکت عضو از طريق تبادل شبكه به منظور پر كردن ظرفيت خالي، كسب كردن مشتريان جديد و ايجاد روابط كاري طولاني مدت، از طريق اينترنت متصل مي شوند.